אתה לא מחובר.

תזכורת - אין לעשות שימוש בדואר וואלה.

אורח נכבד, ברוך הבא ל גלדיאטוס ישראל. במידה וזה ביקורך הראשון פה, נא קרא את העזרה. זה מסביר בצורה מפורטת איך דף זה עובד. על מנת לעשות שימוש בכל האפשרויות של עמוד זה, אתה צריך להירשם. נא עשה שימוש ב טופס רישום, להירשם פה או קרא מידע נוסף אודות תהליך ההרשמה. במידה ואתה כבר רשום, נא התחבר פה.

Bad killer

לא רשום

1

Saturday, December 3rd 2011, 4:10pm

מדריך פניות לצוות ההנהלה

מדריך פניות לצוות ההנהלה

על מנת ליצור קשר עם מנהלי הפורום/ המשחק יש לפנות דרך מערכת התמיכה בלבד.
פניות של משתמשים בפרטי- לא יענו.

הקישור למערכת התמיכה מופיע בראש הפורום ובחלקו הראשון של הפורום.
בעת הכניסה אל מערכת התמיכה, מוצג החלון הבא:

בחלון שלוש אפשרויות
אתר הבית - מוביל לעמוד הראשי.
יצירת קשר עם התמיכה - מאפשר שליחת פניה חדשה למנהלים.
היסטורית פניות - מאפשר גישה לפניות שנשלחו וצפיה בתשובות שנשלחו ע"י המנהלים. והמשך טיפול ומענה למנהלים.
זכויות יוצרים - רשימת מפתחי המשחק.

לאחר הכניסה למערכת התמיכה, לחץ על האפשרות "יצירת קשר עם התמיכה".


כעת, עלייך לבחור באיזו קטגוריה הינך רוצה לפנות לתמיכה. ניתן לבחור אחת מהקטגוריות: משחק, פורום, תשלום.


משחק

במידה והינך בוחר בקטגוריית "משחק", החלון הבא יוצג לך:


כעת, עלייך לבחור את שם השרת שבו אתה משחק ולבחור את נושא הפנייה שלך שכן, בעת בחירת הנושא יוצגו לך פרטים שעלייך יהיה למלא בנושא.
הנושא הינו תגית בלבד מבחינת המנהלים ועל כן ניתן תמיד לבחור כל נושא.
בחלון התוכן יש אפשרות למחוק את הכתוב ולכתוב נוסח אישי אך במידה ובחרת נושא רלוונטי מומלץ להשלים את הפרטים כפי שמופעים בתוכן



פורום

במידה והינך בוחר בקטגוריית "פורום", החלון הבא יוצג לך:


תשלום

במידה והינך בוחר בקטגוריית "תשלום", החלון הבא יוצג לך:


כאשר אתה לוחץ על קטגוריית "תשלום", הפנייה שלך לא תעשה במערכת התמיכה הישראלית.
לכן, פנייתך צריכה להיות בשפה האנגלית בלבד.
בעת המעבר למערכת התמיכה האמריקאית, עלייך ללחוץ על הכפתור הבא:


תבחר באיזה מחוז אתה משחק. מחוז 1= 1, מחוז 2= 2 וכך הלאה..


איך אני בודק אם מנהל/ת השרת ענו לפנייתי?

בעת קבלת תשובה ממנהל/ת השרת אשר אליו פניתם, אתם מקבלים לדואר האלקטרוני אותו הזנתם בפנייה- תו וקוד אישור.
ההודעה תגיע למייל שציינתם ויהיה רשום בשפה האנגלית.
יש לשמור קודים אלו על מנת לבדוק את תשובות המנהלים כפי שיוסבר בהמשך.

כדי להיכנס ולראות מה הגיב מנהל/ת השרת לפנייתכם. עליכם להיכנס שוב למערכת התמיכה.
במערכת התמיכה עלייך לבחור את האפשרות "היסטורית פניות".



לאחר מכן, יפתח לכם החלון הבא:


הזינו בחלון זה את התו וקוד האישור אשר קיבלתם לדואר האלקטרוני שלכם שהזנתם בעת פנייתכם.

קיבלת תגובה אבל אתם לא מרוצים ממנה?

קראתם את תגובת מנהל/ת השרת. לא הבנתם משהו? התגובה לא מפסקת אותכם? ליחצו על כפתור "שלח תשובה". נא לא לפתוח פנייה חדשה.


במידה ואינכם מרוצים מתשובת המנהל/ת השרת, ליחצו על כפתור "תלונה" ורישמו מהי תלונתכם. לאחר הגשת תלונה, הפנייה שלכם תעבור לדרג בכיר יותר אך שימו לב! בעת תלונה- תשובה לפנייתכם מאדמין או סופר מנהל יכולה להגיע עד 5 ימים. בכך, פנייתכם מתעכבת אז נא לדווח "תלונה" רק במקרים שיש בהם סיבה מוצדקת.


שימו לב! מנהל/ת השרת צריכים לענות על פנייתך עד 72 שעות (כלומר, 3 ימים). בדרך כלל, מנהל/ת השרת מנסים לענות בהקדם האפשרי לפניות במערכת התמיכה.


בהצלחה

This post has been edited 1 times, last edit by "Bad killer" (Dec 3rd 2011, 4:26pm)


אשכולות דומים

דרג אשכול זה